شرایط گارانتی محصولات :
کالاهای دارای برچسپ شامل 7 روز مهلت تست، 30 روز، 3 ماه و یا 6 ماه گارانتی تعویض بستگی به خرید محصول از زمان ارسال به وسیله پست پیشتاز و یا پیک موتوری برای خریداران اینترنتی می باشد.
کالاهای شامل گارانتی فقط با کالاهای مشابه و تنها برای یکبار تعویض می گردد و بعد از گذشتن مهلت تست کالا ( 7 روز ) به هیچ وجه امکان مرجوعی قطعه وجود ندارد.
روش های مرجوع کردن یا گارانتی کردن قطعه:
1 - با شماره های داخل وبسایت تماس گرفته و بعد از هماهنگی با مسئول مربوطه کالای خود را بوسیله پست پیشتاز به آدرس فروشگاه ارسال کنید.
2 - از طریق واتساپ به شماره ی 09179171200 پیام خود را ارسال کرده و بعد از هماهنگی با مسئول مربوطه کالای خود را به آدرس فروشگاه ارسال کنید.
3 - مراجعه حضوری به آدرس فروشگاه اینترنتی 1200 موبایل
شرایط برگشت هزینه:
1- شرایط برگشت وجه 7 روز بعد از دریافت توسط سفارش شما است اگر بعد از 7روز درخواست بازگشت وجه داده شود متاسفانه این امکان برای شما وجود ندارد .
2 - بعد از دریافت کالا توسط همکاران ما در فروشگاه تایید اصالت کالا، بین 1 تا 10 روز کاری زمان نیاز هست تا پروسه بازگشت وجه انجام شود.
3- در طی مدت 7 روز گارانتی تنها یکبار امکان تعویض کالا وجود دارد.
مواردی که شامل گارانتی نمی شود:
1 - اگر براثر استفاده نادرست یا نوسانات برق باتری گوشی شما باد کرده و یا تغییر ظاهری در باتری ایجاد شود باتری شامل گارانتی نیست. ( باد کردن باتری شامل گارانتی نمیشود )
2 - اگر هنگام نصب باتری یا تاچ و ال سی دی فلت آن پاره و یا خم شده و قطعی در فلت بوجود آمده باشد قطعه شامل گارانتی نمیشود.
3 - برداشتن برچسب تاچ و ال سی دی به معنای ابطال گارانتی این قطعه است.
4 - مخدوش کردن برچسپ ضمانت ( هرچند جزئی ) به معنای ابطال گارانتی قطعه است.